The garden collection= CRAZY!

8:00- Vaknade, åt frukos och fixade mej.
9:00- Började resan in till stan.
9:30- Utan för H&M på Drottningatan med ca 8 personer framför mej i kön in för att få köpa något från deras The Garden Collection
10:00- Dörrarna öppnas och alla rusar in. Jag får tag i min klänning, men sedan inser jag att den var en brun fläck i nacken.
10:05 Ser syster bland alla och ser att hon fått tag i den ena klänningen vi båda ville ha,YES!
Nu börjar klänningarna ta slut och alla springer runt som galningar.
En klänning som nästan alla ville ha, fanns det ca 6 kvar av. Visste att syster ville ha en sådan så jag försöker ta mej fram, när jag senare inser att de var slut.
10:06- Möter syster och hon är glad, välldigt glad. Hon hade fått den klänningen hon ville ha.
- Sprang runt för att se om nåågot fanns kvar, men senare tröttnade man.
11:20- En blå klänning vart det och 3 andra för syrran. Nice.
12:00 Åt på Hurry Curry med mamma.
13:00 Hemgång.


- Rolig men knasig dag - :)




Kommentarer
Postat av: Ewezi

söt klänning!

2010-03-26 | 21:02:46
Blogg: http://ewezi.se

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback