hos andrea.. :P

hellu, sitter här nu vid en andreas data. Vi är lediga i dag,himmlans skönt, tog med mej kameran så jag har varit ute och fotat lite på hennes tomt, det har regnat så jag fick några fina bilder på vatten droppar och så:)! Hon håller på att experimentera lite med lunchen nu;) hehe, hoppas den blir god! ;) Kunde inte ladda upp någon bild eftersom jag inte hittade ett memory stick uttag på denna data ;( ni får se bilderna senare ;)

Min vecka: I <3 week 43

Måndag: Ledig
Tisdag: Skola (ska till tandläkarn, inte så kul)
Onsdag: Ledig+ska hämta mitt enbens stativ! :)
Torsdag: Elevensval
Fredag: Elevensval
Lördag: Ja det är ju lördag :) = najs!
Söndag: NEW YORK!!!!


det tog nog 1 timma att sätta på datan imorse, tänk om min data skulle paja, då har jag inga bilder ?! :S

Kommentarer

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback