Första advent...

och jag har tillbringat hela min söndag på stan! Första advent är väll en dag man inte ska streta, man ska sitta hemma och mysa och kanske äta 1 lussebulle eller 2.

Har nog varit i stan hela helgen både i fredags och i lördags..(och i dag då)
Men jag hittade i allafall en jacka, jag köpte den som jag sa fast i svart, ville ha en svart i från början men eftersom jag inte hittade någon i min storlek tänkte jag köpa en grön/brun. Men så hittade jag en sista i min storlek i svart!
Så nu har jag en vinter jacka :) Änligen!!


Gillar ögat på denna bild, de är något speciellt, men de andra, äh de bryr vi os inte om!

Ska nog vila lite nu är typ jääääättte trött, även om jag gick och lade mej kl 12 igår!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Så mysigt med advent :D

2009-11-29 | 17:54:31
Blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: S A N N E ♥

vilken jättefin blogg du har ! :)

2009-11-30 | 16:49:05
Blogg: http://sssssannes.blogg.se/

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback