Högre än glocalnet...

är med min vän malin, hon ska sova här inatt, vi har inte träffats på jätte länge så det blir ass kul. Vi gick i samma klass fr 4-5, först när hon började på min dåvarande skola, tyckte vi inte om varandra så mycket! (vi undvek varandra).  Sen såg jag att hon hade samma block som min map, och började prata med henne sen på en gympa lektion frågade jag henne om vi skulle göra något den dagen(först tyckte hon att jag var lite knäpp, men sen var det väll okej) Jag följde med henne hem och sedan dagen efter var vi jätte bra vänner.  Efter det har vi varit jätte tagita tills jag bör skola i 6 an, efter att jag slutade träffades vi aldrig! Som jag verkligen är jätte ledsen för Malin betyder grymt mycket! Vi har verkligen gjort allt och lite till med varandra.

Ja, detta var historien om''Malin and me''
Hennes blogg : http://absolutmaliins.blogg.se/


Spelade Star academy med henne, (ass mycket) ..
Vi älskade låten!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: tack johanna, välkommen tillbaka! :)

2009-10-02 | 18:08:06
Blogg: http://vickanss.blogg.se/

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback