long time ago..

helloj, missed me ? Har inte varit bloggsugen, men nu kom suget tillbaka!:)
Har precis ätit svenskhusmankost..huhumm mexicansk...nämligen tacos, var så himlans gott, brukar inte tycka det annars men i dag är jag sugen på allt :D  Hjälpte mamma att steka köttfärsen, är det bara jag som älskar lukten av okryddad köttfärs? vill alltid smaka det men jag vågar inte ;P! hehe!

Nej över till något annat, slutade kl 13:00 idag så jag och andrea stannade kvar i skolan lite, vi läste lite och skämtade mest, vi som skulle plugga till matte provet som är på fredag :) efter det åkte jag hem, plattade mitt förstörda hår av regnet, sedan sprang jag för att träffa min kära vän malin, vart lite fel med tiden, så det vart kuta av ;P
Hon kom hem till mej, och vi pratade nog mest om massa kameror och sånt ;P och för en timme sen åkte hon.

Har även kollat på en ny klocka, en knokk, tycker de är så himlans häftiga! Ska nog köpa en grön och syrran en rosa ;P Har tänkt på att jag har börjat köpa saker på internet, köpte 3 saker förra veckan, eller man ska säga 2 eftersom jag fick den ena gratis. Ett linne, en fotobok och ett close up filter +10 och en step up ring.Fast Filtret har jag fått fast de är hemma hos pappa, och jag är hos mami nu.

Hahha, en annan rolig grej är att Ellen (syrran) har fotograferat
här hemma, och för en stund sedan skrek hon..'''åh, gud jag kan ju bli en proffsfotograf'' haha, tyckte det lät så gulligt xD


Central park- New york city


Kommentarer
Postat av: anna

vill oxå till new york !

2009-11-19 | 20:25:41

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback