Aussie-land

ojda, jag har nog inte berattat att jag ar i Australien?

Just nu ar kl 19.20 har och vi ska snart ata och sedan kolla pa bio, blir nog lite somn darefter.. eftersom min syster vackte mej kl 05:30 i morse, da det tog lang tid att sommna om...

Hade tankt att lagga ut nagon bild, men sa markte jag att datan inte hade ett memorycard utag. x(




Detta var vall ett inlagg jag skulle beklaga mej i att jag inte uppdaterat men eftersom jag ar i Australien....blir det inte sa bra uppdatering.. Och forlat att jag inte skriver med de 3 sista bokstaverna i alfabetet.. XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :D

2009-12-28 | 20:22:05
Blogg: http://trygghulting.blogg.se/

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback