arghhh!!

Blev jätte glad igår när de från footlocker ringde mej och sa att mina skor hade kommit in, Vita höga converse.
Självklart bad jag mamma att åka efter jobbet och hämta dem, men nu så ringde hon och frågade om jag hade beställt röda och låga converse, men det hade jag ju inte. Så nu måste jag vänta ytligare dagar för att få dem!

Blir så irreterad när det blir fel!

Fast ett plus idag är att jag tror att jag fått avin från hm hem! :) Beställde ett par coola glasögon förr förra veckan :) Hoppas att de är dem:)


Kommentarer
Postat av: anonymwannabe

sv på kommentar; mm:)

svara gärna på min fråga på bloggen, och läs mitt sista inlägg!



LOVE / j

2010-03-18 | 20:38:22
Blogg: http://tthisisourlife.blogg.se/

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback