trettionde'september'tvåtusennio

hellu!
kom precis hem från en lång promenad med min hund. Slutade kl 13: 15 idag men jag var med min kompis Andrea på täby c =). Hittade inget.. men jag har redan shoppat upp hela barnbidraget*Suck*. Så jag kunde inte köpa något, eller jo en chocklad frappino men det räknas väll inte?


dag:
Gympa: trodde vi skulle vara inomhus(eller rättare sagt  hade min lärar sagt det), så jag tog inte med mej någon tjocktröja.Så jag fick spela rugby med min jacka (Y)
Spanska: Glosor, fick 34/36 Endast stavfel
Lunch: fick någon äcklig soppa, med mörkt bröd.. ja min lunch vart en macka!
Engelska: fick lyssna på dåliga/sådär låtar i en grupp.. ganska kul !
No: Hade en vikarie, som inte viste va vi skulle göra! Så vi pratade hela lektionen*Hehe*
Efter skolan: gick då till täby c med Andrea
Åkte hem för att hämta hunden. Gick sedan en lång promenad orkade inte gå hela vägen hem så jag hoppade på en buss sista biten..
Ja, nu är jag hemma, sitter och skriver detta blogg inlägg och känner lukten av amerikanska pannkakor.. Ellen och Amanda håller på och gör det.yumma =)

jaa.. nu har jag inte så mycket att säga ..

kram J


Kommentarer
Postat av: Liza

Wow vilka läckra foton ;)

2009-09-30 | 21:39:00

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback