Purple is the perfect color

tjohop!
Har precis kommit hem fr en lååååång tid på stan. Vi åkte ca 11 i morse och kom hem nu! ;O Först strotsade jag och morbror runt i gammla stan medans mamma och Ellen var på gymnasiemässa, sen gick vi till riksdagshuset för någon guildadtur, först när vi skulle göra det tyckte jag det värkade tråkigt, men sedan när vi var där inne var det faktist ganska intresant! Visste ingenting om riksdagen innan ;P! (vad lär jag mej i skolan igentligen?) Sedan gick vi för att äta på kungshallen, vart tacobar ;P Sedan vart det lite shopping, 2 tröjor och ett par vantar från Zara!

och nu sitter jag här med min parfymerade antibakterial hand gel och en flaska Vitamin focus som nu är slut, haha drack upp den ganska snabbt!


Ahhh...världens godaste godis! SKITTLES! såg idag sånna på en svensk affär (dom är fr USA) :)
Heheh..sorry ;P


Kameran strulade idag, fattar inte varför, vädret som var så bra!
btw...fick mina beställda grejer idag! både fotoboken och Closeupfiltret :)

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Inte lite gott va, skicka över lite =)

2009-11-22 | 17:46:09
Blogg: http://pey.blogg.se/

Gillar du min blogg? Kommentera gärna!

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost:(visas endast för mej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback